A A A K K K
для людей із порушенням зору
Офіційний сайт Нехворощанської громади
Полтавська область, Полтавський район

Початок роботи КПП на межі з Дніпропетровської областю

Дата: 06.04.2020 15:11
Кількість переглядів: 472

Сьогодні в Нехворощі перед мостом через Оріль почав діяти контрольно-пропускний пост (КПП), де запроваджено цілодобове чергування працівників районного відділення Національної поліції, районного сектору ГУ ДСНС та медиків, які у разі необхідності здійснюватимуть превентивні заходи, дезінфекцію транспортних засобів, термометрію водіїв та пасажирів. Пост влаштовано за рішенням виконкому Нехворощанської сільської ради на виконання пункту 11 постанови Кабінету міністрів України від 11 березня 2020 року №201 «Про запобігання поширення на території України коронавірусної інфекції COVID-19».

 

Зранку тут була задіяна відповідна техніка, яка встановила залізобетонні блоки (про це подбав депутат ОТГ Віктор ДУБОВИЧ), а працівники сільського комунгоспу (директор Григорій БАЛАНА) та бригади з благоустрою (керівник Ігор ЯЛОВЕГА) відразу пофарбували їх у розпізнавальні чорно-білі смуги. Адміністрація ЗЗСО І-ІІ ступенів (директор, депутат ОТГ Тетяна ГРИЦАЙ) надала намет, який допоміг встановити завгосп школи Василь ДЕРЯГА. Далі заплановано підвести до посту стаціонарне освітлення, створити інші умови для чергування. В цьому суттєву допомогу надає приватний підприємець Людмила ПЕТРЕНКО, яка виділила кошти на придбання пірометру (безконтактного термометру), організувала щоденне харчування для чергових на посту, надала в користування автономні ліхтарики та облаштувала кімнати для відпочинку.

 

Проконтролювати хід підготовчих робіт з облаштування КПП прибули голова Новосанжарської райдержадміністрації Владислав ВАСЮТА, начальник районного сектору ГУ ДСНС України у Полтавській області Юрій ШИЛО, головний інспектор цього сектору Сергій ПОЦІПКО, начальник районного відділення поліції ГУНП в Полтавській області Сергій ПАРХОМЕНКО та т.в.о. обов’язків голови нашої ОТГ Ольга ГАПОН.

 

На території Новосанжарщини КПП встановлено лише на межі з Дніпропетровською областю, на межі з сусідніми районами поки що таких постів немає. Водночас подібний пост діє і в селі Гупалівка. Їх завдання – не заборона в’їзду-виїзду до населених пунктів областей, а здійснення контролю за дотриманням карантинного режиму, виявлення людей з ознаками захворювання на коронавірус та надання їм необхідної медичної допомоги, фіксація номерних знаків автотранспорту, який перетинає міжобласний кордон. Крім того, чергові ведуть профілактичні бесіди з громадянами, які пересуваються в автомобілях без масок чи респіраторів, попереджають їх про неприпустимість порушення карантинного режиму, який націлений перш за все на збереження особистого здоров’я. Надалі цей контроль посилюватиметься, адже поліцейські мають право патрулювати вулиці населених пунктів і накладати штрафи на порушників карантинного режиму. А це чималенькі суми, для приватних осіб – від 17 тисяч гривень.

 

У разі необхідності буде задіяна місцева пожежна команда, яка проводитиме дезактивацію автотранспорту, окремих територій чи приміщень. Для цього пожежники мають відповідне оснащення, засоби дезактивації та захисні костюми.

 

Керівництво нашої ОТГ дякує усім депутатам, приватним підприємцям, керівникам установ та організацій за сприяння в облаштуванні КПП. А всіх односельців просить з розумінням поставитись до превентивних заходів, спрямованих на недопущення поширення коронавірусу на нашій території, й дотримуватись рекомендацій МОЗ, не ігнорувати захисні маски чи респіратори, не наражати на небезпеку захворіти ні себе, ні людей, які вас оточують.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь