ПОЗАЧЕРГОВА ЧЕТВЕРТА СЕСІЯ
Дата: 30.12.2020 18:03
Кількість переглядів: 7578
Відбулася вона сьогодні в Будинку дитячої та юнацької творчості. Участь у пленарному засіданні взяли 14 депутатів, вів його голова громади Віктор ДУБОВИЧ.
Спочатку внесли зміни до рішення першої сесії «Про затвердження структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів». Доповідала заступниця голови ОТГ Зоя КОРОЛЕНКО, яка запропонувала на розгляд депутатів таку структуру і чисельність: апарат сільської ради – 6 чоловік; відділ загальної та організаційної роботи – 10 посад (з них 1 вакантна); відділ бухгалтерського обліку – 4 посади; відділ архітектури, містобудування та земельних відносин – 4 посади (з них посада архітектора вакантна); відділ у справах дітей та соціального захисту – 3 посади (з них 1 вакантна); відділ капітального будівництва та житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою – 21,5 посад; господарський відділ – 12 чоловік. Всього 60,5 посад.
Стосовно закладів культури, то була внесена пропозиція затвердити загалом 14 посад, зокрема Нехворощанський СБК – 3 штатні одиниці, Лівенський – 2, Маячківський – 3, Соколовобалківський – 2,5, Андріївський сільський клуб – 1,5 та Шедіївський СК – 2.
Бібліотеки: Нехворощанська – 1,5 ставки, Лівенська – 0,5 ставки, Маячківська – 1 ставка, Соколовобалківська – 0,5, Шедіївська – 0,5.
Структура місцевої пожежної охорони – 9,5 штатних одиниць.
В.Дубович зачитав проєкт рішення: ввести дві посади в апарат ради – начальника відділу загальної організаційної роботи та діловода. Скоротити 5 посад: начальника відділу фінансів та економічного розвитку, двох спеціалістів з планування фінансів та двох спеціалістів із земельних питань.
Депутати одноголосно затвердили ці зміни в структуру сільради.
Наступне питання – «Про затвердження на 2021 рік структури і штатної чисельності установ Нехворощанської сільської ради та погодження штатних розписів відділу освіти». Заступник начальника ВО Яна ЛЕВАДНА зачитала нову структуру, яка виноситься на розгляд депутатів: начальник відділу, два спеціалісти з питань освіти, головний бухгалтер, два спеціалісти з бухгалтерського обліку та фахівець з публічних закупівель. Всього 7 штатних одиниць. Таким чином, штат відділу скорочується на 5 чоловік: не буде посад заступника начальника, заступника головного бухгалтера, економіста, інструктора-методиста з фізичної культури та спорту і начальника господарської групи.
Звісно, що це дуже болісне питання для кожної людини, яка вивільняється. Крім того, виконання їх обов’язків перекладається на тих, хто залишається у штаті, поки що без доплат чи премій. Тому шестеро працівників відділу освіти ще до початку сесії написали заяви на звільнення, у тім числі начальник Ірина ШЕРСТЮК.
Скажемо, забігаючи наперед, що після сесії голова громади В.Дубович запросив колектив відділу освіти до себе в кабінет і запропонував усім висловитися з приводу написаних заяв та озвучити свої пропозиції, як вийти з фінансової скрути. Віктор Олександрович визнав, що йому варто було зустрітися з колективом раніше й разом шукати компроміс. Звернувся з проханням не робити поспішних кроків, з розумінням підійти до ситуації, вкрай неприємної, «переспати» її і вже потім приймати якісь рішення. «Я розумію, що ці заяви писалися на хвилі емоцій, тому варто спочатку заспокоїтися. Нам усім треба пережити ці важкі часи…».
Подібне скорочення відбулося і в Центрі надання соціальних послуг (доповідала директор Центру Мирослава РОЖКО): троє працівників адміністрації вивільняються, зостаються шестеро. Зокрема, скорочуються по одній посаді у відділенні з надання соціальної допомоги вдома, у відділенні надання соціальних послуг та у відділенні з надання адресної грошової допомоги. Ще дві посади тут переходять на оплату 0,5 ставки.
Говорилося на сесії у «різному» і про колектив місцевої пожежної охорони. «Нам така охорона потрібна і ми не збираємось її позбутися. Але хочемо, щоб вона приносила більше користі, не просто чергувала в очікуванні пожежі, – ділився думками В.Дубович. – Досвід сусідніх громад підказує, що пожежний автомобіль може, приміром, чистити дороги від снігу, для нього треба купити навісну лопату. Але який зиск від того сьогодні, коли наш автомобіль «з’їдає» 62 літри пального на 100 км, нам такі витрати не по кишені. Плануємо переобладнати його, встановивши сучасний економніший двигун. Для цього треба близько 150 тисяч гривень, а де їх взяти? Як і на зарплату – більше мільйона гривень на рік. Тож утримувати пожежну охорону в такому стані, як зараз, ми надалі не зможемо. Але коли я зустрівся з колективом і запропонував їм на два місяці, доки йтиме ремонт автомобіля, стати на облік у службі зайнятості, зустрів цю пропозицію «в штики» Нам разом треба продумати цю реорганізацію, щоб «і вівці були цілі, й вовки ситі». Ми ще повернемось до цього питання».
Депутат Віктор КИБКАЛО висловив думку, що пожежна команда, яка цілком фінансується з місцевого бюджету, не повинна підпорядковуватися районним «еменесникам».
Присутній на сесії начальник пожежної охорони Василь УГЛЯЙ та депутат Микола МОШУРА пояснили позицію пожежників: вони остерігаються того, що з «біржі» їх назад вже ніхто не візьме. «Я на зустрічі обіцяв, що візьмемо назад всіх, але тепер, коли така категоричність з їх боку, нерозуміння і неможливість співпраці, то вже не можу цього обіцяти» – додав Віктор Дубович.
«Ми змушені вдаватися до таких непопулярних рішень, бо за всіма підрахунками коштів у громаді вистачить на виплату зарплати тільки до вересня, – продовжив голова ОТГ. – Прогнозовано надходження до нашого бюджету будуть зменшуватись. Ми вивчаємо досвід інших громад, і нам треба йти тільки шляхом економії. Близько 35 мільйонів іде лише на зарплату, а на розвиток не залишається нічого. Що робитимемо далі? Шукатимемо додаткові джерела наповнення бюджету, шукатимемо нових орендарів для шкільної землі, які більше платитимуть, і тому подібне. Досить все звалювати на карантин, треба старатися працювати так, щоб всупереч пандемії наша громада хоч трішки розвивалася».
До того ж і життя час від часу підкидає неприємності. Віктор Олександрович поінформував присутніх, що сьогодні у Нехворощі трапилася дуже прикра подія – шкільний автобус, забравши дев’ятьох дітей і трьох дорослих з відділку «чапаєва», рухався в центр села до школи. Дорогою 57-річний водій втратив свідомість і автобус, переїхавши зустрічну полосу, з’їхав з проїжджої частини у бік житлових будинків. Зупинила його дерев’яна електроопора. Внаслідок цієї ДТП одна 15-річна дівчинка одержала тілесні травми, водія автобуса з підозрою на інсульт бригада невідкладної допомоги відправила до райлікарні. «Важкий рік видався, не дуже радісно він і завершується» – підсумував голова громади.
Про встановлення вартості харчування та батьківської плати в закладах дошкільної освіти доповідала заступник начальника відділу освіти Яна ЛЕВАДНА. З першого січня для дітей віком до 3-х років вартість харчування становитиме 13 грн. 50 коп. на день і стільки ж – батьківська плата (тобто сумарна вартість харчування дитини цього віку – 27 гривень). Від 3 до 7 років – 20 гривень з місцевого бюджету і стільки ж від батьків (разом 40 грн. на день). Крім того, безоплатним харчуванням будуть забезпечуватися діти-сироти, діти учасників бойових дій, діти з інвалідністю та позбавлені батьківського піклування і т.п.
Також депутати розглянули кілька заяв з питань земельних відносин.
В роботі сесії взяла участь заступниця голови ОТГ Ольга ХОМЕНКО.
Насамкінець присутні вшанували хвилиною мовчання головного бухгалтера сільської ради Любу Андріївну СОЛОДОВНИК і технічну працівницю Андріївського ЗДО «Дзвіночок» Ларису Йосипівну РАЗУМОВСЬКУ, які нещодавно пішли з життя.