A A A K K K
для людей із порушенням зору
Офіційний сайт Нехворощанської громади
Полтавська область, Полтавський район

БОРЖНИКИ, НАЧУВАЙТЕСЯ!

Дата: 12.03.2021 16:49
Кількість переглядів: 561

За ініціативи жителів с. Шедієве сьогодні в сільському клубі відбулася зустріч з депутатом СТГ, керівником Нехворощанського сільського комунгоспу Григорієм БАЛАНОЮ, спеціалістом І категорії по зверненню громадян Мариною РОМАНЕНКО, заступниками голови СТГ Миколою ЗАВЕЗЬОНОМ і Світланою КАЛІНІЧЕНКО, яка відповідає за роботу комунального господарства.

 

«Питання, яке ми повинні обговорити, є актуальним і стоїть дуже гостро, – говорила Світлана Миколаївна. – Стосується воно своєчасної оплати послуг за користування централізованим водогоном. Не секрет, що частина споживачів свідомо не оплачують цю послугу. Тому наш сільський голова, який сам працює і нас націлює на ефективну роботу, поставив завдання розібратися у цьому і виробити такий алгоритм дій, аби не було боржників. Адже в місцевому бюджеті важлива кожна копійка, інакше громада не зможе розвиватися, ми не зможемо належним чином обслуговувати свердловини і водогони. Наша мета – зробити комунгосп хай не надто прибутковим, а хоча б не дуже дотаційним. На жаль, сьогодні видобуток водних ресурсів є дорогим, і за питну воду треба платити. Але дехто уникає цього, посилаючись на відсутність коштів. Хоча за електроенергію чи газ сплачують всі, бо їх можуть приїхати і відрізати, а водогоном нібито можна користуватися задарма. Відтак доведеться запроваджувати більш жорсткіший контроль, інакше всі користувачі можуть зостатися без води».

 

Григорій Балана пояснив присутнім, як формуються тарифи на воду, відповів на чисельні запитання. Присутніх цікавило, наприклад, чому споживач, який має в будинку ванну, сплачує майже удвічі більше, ніж той, хто має лише водяну колонку у дворі. «Вони що, всю зиму не купаються? – обурювалися присутні жінки. – Може вони беруть води ще більше, але платять чомусь менше. Хто встановив таке правило?».

 

Не менші суперечки розгорілися і навколо напування худоби – в одному господарстві одна корова, а в когось їх дві чи три, але платять однаково, бо належного контролю над цим немає.

 

Вдосталь насперечавшись і висловивши свої думки, зібрання виробило певні пропозиції, які керівництво комунгоспу мусить розглянути або якнайшвидше втілити в життя. Перше – бажано було б пропагувати серед абонентів встановлення лічильників – лише тоді можна буде говорити про справедливий облік використання води. Друге – замінити всю запірну арматуру (тобто крани) в оглядових колодязях і налагодити систематичне та ефективне обслуговування водомережі, аби не траплялися поломки, в результаті яких люди по кілька днів бувають без води. Третє – запровадити так званий зимовий коефіцієнт для тих, хто утримує велику рогату худобу, яка в літній період напувається здебільшого з відкритих водойм. Тобто з 1 листопада по 1 травня цей тариф на одну голову ВРХ має бути вищим, ніж у літній період. Четверте – якнайскоріше прийняти в комунгосп контролера, який не залишить без уваги боржників. До того ж він повинен разом з представниками Центру надання соціальних послуг приїздити в село за встановленим графіком і приймати оплату за воду. «Я прийду зробити зачіску і за воду заплачу, бо пошта бере 5-7 гривень тільки за послугу» – казали пенсіонерки.

 

І п’яте – директору комунгоспу Г.Балані запропонували сформувати списки боржників і визначити суму боргу за воду кожного неплатника за весь період користування централізованим водопостачанням. Подати ці списки до виконавчого комітету сільської ради та на розгляд адміністративної комісії, яка повинна розглянути справу кожного боржника. Прозвучала й категорична вимога: коли боржник відмовлятиметься добровільно погасити свій борг за воду, то накладати на нього ще й штраф або взагалі від’єднувати його господарство від водогону. «Платити повинні всі!» – говорили присутні.

 

Г.Балана так прокоментував результат зустрічі: «Заради справедливості треба сказати, що шедіївці – найбільш сумлінні платники за воду. Тут 93 абоненти, і з них лише семеро є злісними боржниками, які роками не сплачують за послугу. В інших селах відсоток боржників дещо більший, тож загалом ця ситуація, на жаль, є типовою і для Нехворощі, і для Лівенського та Соколової Балки. Перед нами стоїть завдання навести порядок у цій справі, і ми його наведемо не тільки заради справедливості, а й для того, щоб уникнути підвищення тарифів на воду. Невдовзі буде у нас контролер».


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь