Електронні сервіси – комфортно та зручно!
Новосанжарська ДПІ Головне управління ДПС у Полтавській області повідомляє, що сьогодні платники податків мають можливість без особистих візитів до контролюючих органів отримати необхідну інформацію, у тому числі довідки, консультації та вчасно подавати податкову звітність. Для цього на вебпорталі ДПС України забезпечено доступ до низки безкоштовних електронних сервісів.
Впровадження інноваційних інформаційних технологій дає змогу зберегти дорогоцінний час для бізнесу та здійснити спілкування з податковою службою комфортно.
Електронний кабінет – це найбільш популярний сервіс ДПС, який є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом.
Електронний кабінет надає безконтактні способи взаємодії платників податків та контролюючих органів з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Просте логічне програмне забезпечення максимально спрощує адміністрування податків та взаємодію з представниками податкової служби. Значною мірою зменшується й адміністративне навантаження на контролюючі органи, а також знижуються витрати на комунікацію у паперовій формі.
Електронний кабінет сьогодні – це поліпшення формату відносин з платниками, завдяки якому скорочується час на оформлення та подання звітності до органів податкової служби, підвищується оперативність надання та якість звітності, знижуються корупційні ризики завдяки уникненню безпосереднього спілкування з представниками контролюючих органів.
Призначення Електронного кабінету – надати платнику податків можливість реалізувати свої обов’язки та права у сфері оподаткування у режимі онлайн, суттєво зменшити витрати платників на адміністрування податків і зробити інформацію щодо кожного платника податків доступною та прозорою. Постійне розширення функціоналу Електронного кабінету зводить особисте спілкування з контролюючими органами до мінімуму.
Безконтактний спосіб взаємодії платників податків та Державної податкової служби є особливо актуальним у період карантинних обмежень. Подаючи звітність в електронному вигляді, громадяни позбавляють себе потенційних ризиків зараження на COVID-19.
Подача електронної звітності має багато суттєвих переваг для платників податків:
- вибір часу подачі звітності, зручного для платника;
- економія часу, не потрібно кудись їхати, простоювати в чергах;
- гарантія перевірки звітності на наявність арифметичних помилок;
- підтвердження доставки звітності;
- постійне оновлення версій документів звітності, згідно змін у законодавстві;
- автоматичне формування архіву електронних копій звітів, квитанцій та ін.
- конфіденційність інформації.
Інформацію щодо подання звітності засобами телекомунікаційного зв’язку можна отримати на офіційному вебпорталі ДПС України на головній сторінці у розділі «Електронна звітність» за посиланням https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/.
Закликаємо максимально користуватись послугами ДПС дистанційно, усвідомити переваги такого формату спілкування з податковими органами, адже скориставшись онлайн-сервісами вебпорталу ДПС (https://tax.gov.ua), Ви маєте можливість отримати всю необхідну інформацію без особистих візитів до центрів обслуговування платників.
Безкоштовно отримати електронний цифровий підпис (ЕЦП) можна звернувшись до акредитованого центру сертифікації ключів ДПС, який знаходиться за адресою м. Полтава, вул. Європейська, буд. 155, зал №1, каб. 1, тел.: (053) 259-41-05.
Швидко та просто електронно цифровий підпис (ЕЦП) можна отримати через Приватбанк, який знаходиться за адресою: смт. Нові Санжари, вул. Незалежності,33, а якщо Ви є клієнтом Приватбанку, можете отримати ЕЦП через систему Приват24.