Офіційний сайт Нехворощанської громади
Полтавська область, Полтавський район

ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ ПРО УЧАСТЬ У СУДОВОМУ ЗАСІДАННІ В РЕЖИМІ ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЇ З ВИКОРИСТАННЯМ ВЛАСНИХ ТЕХНІЧНИХ ЗАСОБІВ

Дата: 31.01.2022 15:13
Кількість переглядів: 542

         Участь у судовому засіданні у режимі відеоконференції є альтернативою особистій присутності громадянина в судовому засіданні. Використання технічних можливостей та проведення відеоконференції дає можливість зекономити час та ресурси, пришвидшити розгляд справи. Окрім того, використання такого способу організації судового засідання сприятиме запобіганню поширенню COVID-19.

Відеоконференція - це телекомунікаційна технологія інтерактивної взаємодії двох або більше віддалених учасників судового провадження з можливістю обміну аудіо- та відеоінформацією в «реальному часі».

         Відповідно до статті 212 Цивільного процесуального кодексу України учасники справи мають право брати участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції поза межами приміщення суду за умови наявності у суді відповідної технічної можливості, про яку суд зазначає в ухвалі про відкриття провадження у справі, крім випадків, коли явка цього учасника справи в судове засідання визнана судом обов’язковою.

Ознайомитися з переліком місцевих загальних та апеляційних судів, в яких впроваджено систему відеоконференцзв’язку, можна на офіційному веб-порталі судової влади України.

Для коректної участі громадянина в судовому засіданні йому необхідно:

  • перевірити свій комп’ютер на відповідність технічним вимогам;
  • зареєструватись у системі EasyCon за електронною адресою court.gov.ua (знадобиться кваліфікований електронний підпис);
  • подати відповідну заяву до суду не пізніше ніж за 5 днів до початку судового засідання та надіслати копію поданої до суду заяви іншим учасникам справи в той самий строк;
  • отримати інформацію від секретаря судового засідання про наявність технічної можливості проведення судового засідання по справі в режимі відео конференції;

У день судового засідання його учасник повинен:

  • авторизуватись у системі за 10 хвилин до початку судового засідання;
  • активувати технічні засоби – мікрофони, навушники і т.д.;
  • очікувати запрошення секретаря судового засідання до участі у ньому;
  • показати свій паспорт або інший документ, що посвідчує особу, у разі якщо авторизація відбувалася не за допомогою електронного підпису.

Ризики неучасті в судовому засіданні з технічних причин несе особа, що подала заяву про участь у судовому засіданні шляхом використання відеоконференції.

Обмін процесуальними документами може бути здійснено учасниками справи за допомогою підсистеми «Електронний суд», у відповідності до Положення про порядок функціонування окремих підсистем Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, затвердженого рішенням Вищої ради правосуддя від 17.08.2021 № 1845/0/15-21.

Нагадуємо, що за отриманням юридичних консультацій та роз’яснень, Ви можете звертатися до сектору «Новосанжарське бюро правової допомоги» Полтавського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги за адресою: смт. Нові Санжари, пл. Перемоги, 11 контактний номер телефону (05344) 3-28-60 та за телефоном гарячої лінії системи БПД 0800-213-103.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь