Оголошується конкурс творчих робіт для школярів та юнацтва «ГРОМАДА МОЄЇ МРІЇ»
Полтавський державний аграрний університет та Асоціація «Полтавська обласна асоціація органів місцевого самоврядування» оголошують приймання матеріалів на VІІ конкурс творчих робіт школярів та юнацтва «ГРОМАДА МОЄЇ МРІЇ»
До участі в конкурсі запрошуються здобувачі повної загальної середньої освіти, професійно-технічної, позашкільної освіти та передвищої освіти. У конкурсі можуть брати участь як окремі автори, так і авторські колективи.
На конкурс подаються роботи, виконані у вигляді опису проєкту розвитку громади (населеного пункту) або її частини – школи, лікарні, зони відпочинку, туристичного центру, басейну, ботанічного саду, дороги, мосту; організації дозвілля, свята, фестивалю, спортивних змагань, художнього конкурсу; прибирання сміття, очищення водойми, насадження лісу; оздоблення території (клумб, розаріїв, фонтанів, скульптур); будівництво і реставрація публічних споруд (шкіл, бібліотек, будинків культури, музеїв, церков); застосування цифрових технологій у житті громади (навчання, конкурси, громадські обговорення, консультування, інформування) тощо.
Виклики, з якими зіштовхнулися громади України під час війни, змушують по-іншому оцінити рівень їхньої безпеки та технічного забезпечення, і це може відображатись у проєктах.
Робота виконується у формі пояснювальної записки обсягом до 15 сторінок (формат А4) з використанням прийомів візуалізації (схем, малюнків, фотографій). До неї додається реєстраційна картка (див. Положення про конкурс).
Електронний варіант конкурсної роботи слід надсилати на електронну адресу (pua@pdau.edu.ua) кафедри публічного управління та адміністрування Полтавського державного аграрного університету до 18 листопада 2024 року.
Роботу також можна подати в друкованому вигляді до Полтавського державного аграрного університету (вул. Сковороди, 1/3, корпус 4, кімната 494) до 18 листопада 2024 року.
Конкурс проводиться поетапно: І етап – відбірковий (заочний), триватиме до 18 листопада 2024 року; ІІ етап – фінальний, – до 4 грудня 2024 року.
Список учасників, запрошених до участі в ІІ етапі Конкурсу, оприлюднюється на сайті Полтавського державного аграрного університету не пізніше 25 листопада 2024 року.
Учасники Конкурсу, які будуть запрошені до участі в ІІ етапі, мають підготувати презентацію проєкту, виконану у форматі відео в програмі «Microsoft Offise Power Point» чи іншій, що буде представлена на підсумковій конференції.
Форму проведення підсумкової конференції ІІ етапу Конкурсу (очна / дистанційна / змішана) буде визначено пізніше.
Журі конкурсу визначає переможців (I, II, III місця), яких буде нагороджено, окремо в категоріях «Індивідуальна діяльність» і «Колективна діяльність».
Телефон для довідок: (095) 305-20-88.
Далі - Положення про конкурс:
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
ПОЛТАВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ АГРАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ЗАТВЕРДЖУЮ Голова Асоціації «Полтавська обласна асоціація органів місцевого самоврядування» _________ Олександр БІЛЕНЬКИЙ «___» ___________ 2024 р.
Уведено в дію рішенням Правління Асоціації «Полтавська обласна асоціація органів місцевого самоврядування» «___» ___________ 2024 р.
|
ЗАТВЕРДЖУЮ Ректор Полтавського державного аграрного університету, професор
___________ Олександр ГАЛИЧ 26 червня 2024 р.
Уведено в дію наказом Полтавського державного аграрного університету від 26 червня 2024 р. № 220 Схвалено на Вченій раді університету протокол від 26 червня 2024 р. № 10 |
ПОЛОЖЕННЯ
ПРО ОБЛАСНИЙ КОНКУРС
ТВОРЧИХ РОБІТ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ТА ЮНАЦТВА
«ГРОМАДА МОЄЇ МРІЇ»
м. Полтава
ПОЛОЖЕННЯ
ПРО ОБЛАСНИЙ КОНКУРС
ТВОРЧИХ РОБІТ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ТА ЮНАЦТВА
«ГРОМАДА МОЄЇ МРІЇ»
1. Загальні положення
Це Положення визначає порядок організації та проведення обласного конкурсу творчих робіт для школярів та юнацтва «Громада моєї мрії».
1.1. Обласний конкурс творчих робіт для школярів та юнацтва «Громада моєї мрії» (далі – Конкурс) проводиться Полтавським державним аграрним університетом та Асоціацією «Полтавська обласна асоціація органів місцевого самоврядування».
1.2. Організацію та проведення Конкурсу в Полтавській області забезпечують кафедра публічного управління та адміністрування Полтавського державного аграрного університету та представники Асоціації «Полтавська обласна асоціація органів місцевого самоврядування».
Для організації та проведення Конкурсу утворюються організаційний комітет та журі.
1.3. Учасники Конкурсу (далі – учасники) – здобувачі повної загальної середньої (освітній заклад – ЗЗСО, ліцей, гімназія, НВК), професійно-технічної (заклад освіти – ПТУ, професійні ліцеї), позашкільної освіти (заклад освіти – центри, комплекси, палаци, будинки, клуби, станції, кімнати, студії, школи мистецтва, малі академії мистецтв (народних ремесел) малі академії наук, мистецькі школи, спортивні школи тощо) та передвищої освіти (заклади освіти – технікуми, коледжі та ін.). Конкурс передбачає індивідуальну та групову участь.
1.4. Учасникам Конкурсу можуть надавати допомогу (консультації) педагоги, батьки, керівники громадських організацій, представники органів учнівського самоврядування, місцевого самоврядування тощо (далі – керівники).
1.5. Мета Конкурсу – активізація участі молоді у розвитку місцевої громади, сприяння формуванню громадянських компетентностей та розвитку громадянської активності, створення належних умов для прояву патріотизму, високих моральних якостей.
1.6. Основні завдання Конкурсу:
залучення здобувачів повної загальної середньої, професійно-технічної та передвищої освіти до планування позитивних змін у соціальному, економічному та культурному розвитку громад;
виховання патріотизму, високих моральних цінностей, почуття любові до рідного краю, України;
створення умов для формування громадянина, здатного до свідомого вибору, підвищення громадянської культури учнів та студентів;
популяризація суспільно значущих форм діяльності учасників;
формування активного дієвого ставлення до вирішення проблем своєї громади;
набуття навичок взаємодії в колективі, з членами громади, органами місцевого самоврядування.
2. Учасники Конкурсу, умови та строки його проведення
2.1. Конкурс проводиться на добровільних засадах і є відкритим для:
учнів 9-11 класів закладів загальної середньої освіти (окремих осіб та груп не більше 5 осіб);
вихованців, учнів, слухачів закладів позашкільної освіти (окремих осіб та груп не більше 5 осіб);
учнів (студентів) професійно-технічної та передвищої освіти (окремих осіб та груп не більше 5 осіб);
змішаних груп (представників різних закладів загальної середньої освіти та професійно-технічної і передвищої освіти, окремих осіб та груп не більше 5 осіб).
2.2. Для участі в Конкурсі учасники обирають одну з місцевих громад або її частину (населений пункт) та готують Конкурсну роботу у формі проекту.
2.3. Конкурс проводиться щорічно з вересня по грудень поточного року.
Для поширення інформації про діяльність учасників та їх заохочення Конкурс проводиться поетапно:
І етап – відбірковий (заочний), м. Полтава – до 18 листопада поточного року;
ІІ етап – фінальний, м. Полтава – до 4 грудня поточного року.
Список учасників, запрошених до участі у ІІ етапі Конкурсу, оприлюднюється на сайті ПДАУ не пізніше 25 листопада поточного року.
На ІІ етапі Конкурсу фіналісти мають презентувати свою Конкурсну роботу (проект).
Для виступу учаснику надається до 10 хвилин; для відповіді на запитання – до 3 хвилин. Порядок виступу учасників встановлюється за алфавітом.
За умови дії режиму воєнного стану під час другого туру учасники мають презентувати Конкурсну роботу (проект перед членами журі у синхронному режимі через платформу Google Meet.
2.4. Конкурс завершується церемонією нагородження переможців.
2.5. Для участі в І етапі Конкурсу необхідно надіслати на адресу Полтавського державного аграрного університету такі документи:
заповнена реєстраційна картка за зразком (додаток А);
Конкурсна робота (проект) в друкованому вигляді та в електронному варіанті.
Конкурсні роботи необхідно надіслати не пізніше 18 листопада поточного року:
за адресою 36003, м. Полтава, вул. Сковороди, 1/3, оф. 490;
або на електронну адресу pua@pdaa.edu.ua.
Конкурсні роботи, надіслані пізніше вказаної дати, не розглядаються.
Конкурсні роботи без реєстраційної картки не розглядаються.
3. Вимоги до оформлення та змісту робіт,
що надсилаються на Конкурс
3.1. Конкурсні роботи виконуються у вигляді проекту громади (населеного пункту) або їх частини – школи, лікарні, оздоровчої зони, туристичного центру, басейну, ботанічного саду, дороги, мосту; організації дозвілля, свята, фестивалю, спортивних змагань, художнього конкурсу; прибирання сміття, очищення водойми, насадження лісу; оздоблення території (клумби, розарії, фонтани, скульптури); будівництво і реставрація публічних споруд, (шкіл, бібліотек, будинків культури, музеїв, церков); застосування цифрових технологій в житті громади (навчання, конкурси, громадські обговорення консультування, інформування) тощо.
3.2. Текст викладається у формі пояснювальної записки.
Структура роботи:
постановка проблеми, що вирішується;
характер аудиторії, для якої призначено проект (діти дошкільного, шкільного віку, молодь, працюючі, жінки, люди похилого віку, усі мешканці тощо);
опис існуючої ситуації;
пропозиції щодо зміни.
Роботи мають бути максимально візуалізовані за допомогою схем, малюнків, фотографій.
Вітається фантазія, творчість, використання зарубіжного досвіду.
3.3. До розгляду Конкурсної комісії приймаються роботи, які раніше не публікувалися.
Категорично забороняється використовувати чужі роботи, фрагменти робіт чи ідеї (повністю чи частково). У разі невиконання цієї умови робота відсторонюється від участі в Конкурсі.
3.4. Учасники Конкурсу, які будуть запрошені до ІІ етапу, мають підготувати презентацію проекту (виконану в форматі відео, в програмі «Microsoft Offise Power Point» чи іншій), що буде представлена на підсумковій конференції.
3.5. Конкурсні роботи оцінюються за критеріями:
новизна, оригінальність;
реалістичність, можливість практичного використання;
обгрунтованість;
якість оформлення.
3.6. Конкурсні роботи, які не відповідають вимогам цього Положення, організаційним комітетом підсумкового етапу не розглядаються.
3.4. Збір та обробка персональних даних здійснюються відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
4. Організаційний комітет та журі Конкурсу
4.1. Для організації та проведення Конкурсу створюються організаційний комітет та журі.
4.2. До складу організаційного комітету та журі включаються представники Полтавського державного аграрного університету та представники Асоціації «Полтавська обласна асоціація органів місцевого самоврядування».
4.3. Організаційний комітет здійснює загальне керівництво Конкурсом на кожному з його етапів.
Адреса оргкомітету фінального етапу Конкурсу:
Полтавський державний аграрний університет (кафедра публічного управління та адміністрування): 36003, м. Полтава, вул. Сковороди, 1/3, оф. 494; e-mail: pua@pdaa.edu.ua; моб. тел. (095) 305-20-88.
4.4. Очолює організаційний комітет Конкурсу Голова.
Голова організаційного комітету:
визначає і розподіляє повноваження членів організаційного комітету;
керує роботою з організації та проведення відповідного етапу Конкурсу.
4.5. Члени організаційного комітету Конкурсу:
здійснюють організаційну роботу, щодо проведення відповідного етапу Конкурсу;
забезпечують порядок проведення відповідного етапу Конкурсу.
4.6. Секретар організаційного комітету Конкурсу:
оформляє документи щодо проведення та підведення підсумків Конкурсу;
сприяє висвітленню результатів Конкурсу в засобах масової інформації.
4.7. Кількість членів журі не може бути меншою ніж п’ять осіб.
4.8. Журі очолює Голова, який:
призначає секретаря;
організовує роботу журі та здійснює розподіл повноважень між його членами;
керує роботою з оцінювання Конкурсних робіт;
проводить засідання журі.
4.9. Секретар журі Конкурсу забезпечує зберігання, систематизацію, оформлення документів і матеріалів відповідного етапу Конкурсу.
4.10. Члени Журі Конкурсу:
забезпечують об’єктивність оцінювання Конкурсних робіт учасників та їх доповідей під час проведення Конкурсу;
заповнюють оціночні протоколи відповідного етапу Конкурсу;
визначають переможців та призерів відповідних етапів Конкурсу.
5. Визначення та нагородження переможців Конкурсу
5.1. Після розгляду Конкурсних робіт журі визначає переможців відповідно до набраної кількості балів.
5.2. Переможці підсумкового етапу Конкурсу нагороджуються дипломами організаторів Конкурсу.
5.3. Керівникам, які координували діяльність і підготовку Конкурсних робіт переможців підсумкового етапу Конкурсу, вручається подяка організаторів Конкурсу.
5.4. Інформація про перебіг та результати Конкурсу розміщується на сайті Полтавського державного аграрного університету (https://www.pdaa.edu.ua) та інших, що підтримують мету та основні завдання Конкурсу.
Конкурсні роботи учасників Конкурсу не рецензуються і не повертаються.
Конкурсні роботи з метою популяризації суспільно значущої діяльності учнів та студентів можуть бути використані Полтавським державним аграрним університетом на виставках, презентаціях, фестивалях тощо.
6.1. Фінансування Конкурсу
Фінансова підтримка Конкурсу забезпечується Асоціацією «Полтавська обласна асоціація органів місцевого самоврядування».
Додаток А
РЕЄСТРАЦІЙНА КАРТКА
обласного конкурсу для школярів та юнацтва
«ГРОМАДА МОЄЇ МРІЇ»
Назва Конкурсної роботи |
|
Колективна діяльність (позначити літерою «К» та вказати загальну кількість учасників) |
|
Прізвище, ім’я учасників групи |
|
Індивідуальна діяльність (позначити літерою «І») |
|
Прізвище, ім’я індивідуального учасника |
|
Повна назва закладу освіти, клас (група) |
|
Повна поштова адреса закладу освіти |
|
Контактні телефони відповідальної особи від закладу освіти |
|
Електронна адреса |
|
Керівник учасників/ка Конкурсу |
|
Прізвище, ім’я, по батькові |
|
Посада |
|
Контактні телефони |
|
Електронна адреса |
|
Підпис керівника учасників/ка Конкурсу ________________________
Дата «___»____________________
Підпис керівника закладу освіти ___________________________
Дата «___»____________________