Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Послуги адвокатської діяльності
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (ID: UA-2025-03-03-001053-a)
1. Найменування: Виконавчий комітет Нехворощанської сільської ради.
2. Місце знаходження: Україна, 39354, Полтавська область, Полтавський район, с.Нехвороща, вул. Миру, 3.
3. Код ЄДРПОУ: 04382613.
4. Категорія предмета закупівлі: послуга.
5. Назва предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Послуги адвокатської діяльності (код ДК 021:2015: 79110000-8 - Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва).
6. Дата оголошення: 03 березня 2025 року.
7. Процедура закупівлі: закупівля без використання електронної системи.
8. Ідентифікатори в електронній системі публічних закупівель:
8.1. Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2025-03-03-001600-a
8.2. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-03-001053-a
9. Очікуваний обсяг закупівлі: 1 послуга.
10. Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 9 пункту 13 Особливостей здійснюється закупівля послуг з адвокатської діяльності.
11. Очікувана вартість та обґрунтування вартості предмета закупівлі: 72000,00 грн. без ПДВ. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене статистичним аналізом про середньомісячне надання послуг адвокатської діяльності на потреби Замовника за попередній аналогічний період та згідно з діючими цінами. Очікувана вартість предмета закупівлі для потреб виконавчого комітету Нехворощанської сільської ради становить 72000 грн. 00 коп.
12. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: термін постачання — з 03 березня 2025 року по 31 грудня 2025 року. Строк поставки товару/надання послуг: до 31 грудня 2025 року.
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених цим Законом (далі - Особливості), визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз та з дотриманням вимог, встановлених пунктом 3-8 цього розділу.
На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості.
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 9 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли здійснюється закупівля послуг з адвокатської діяльності.
У Виконавчого комітету Нехворощанської сільської ради є необхідність у юридичному представництві, тому, враховуючи те, що законодавцем прямо передбачена можливість придбання адвокатських послуг без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару, може бути застосовано вищевказане виключення.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі послуги та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 9 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли здійснюється закупівля послуг з адвокатської діяльності, і укладення договору.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей.